tisdag 11 maj 2010

Maj går ju hur snabbt som helst!
Nu är det mindre än en vecka kvar till jag ska pinas i Kristianstad, och det börjar kännas riktigt bra!
Har aldrig varit nån stark löpare, det dröjde tills lumpen 2004 innan jag sprang milen för första gången (då ska man ha i åtanke att jag spelat elitinnebandy i 4 år) och två kilometer tar emot som bara den. MEN jag har på en vecka sänkt min tid med en minut, och nu dör jag inte när jag kommer i mål, vilket är rätt så positiv utveckling.
Igår kom det ca 40 småflickor och ställde sig mitt i vägen för mig under mitt andra varv, men när en av dom hörde mitt flåsande (inte så svårt) flyttade dom på sig som om jag vore Jesus. Jag lyckades flämta fram till deras tränare att det var Coopers test på G, och han förpassade de små liven till en annan plats. Snällt.
Senare, när jag låg och förbättrade mina magmuskler, kom samma grupp och skulle kasta spjut och diskus i närheten av mig. Jag gjorde då en snabb sidledsförflyttning, eftersom jag ansåg det högst ovärt att bli spetsad..

Idag ska jag och jobbet åka till Lillsjödal utanför Hässlehåla, för teambuilding och dylikt.. Det ska bli skitkul, det ryktas om volleybollturnering. Jag ska vinna.
Bilder kommer i veckan!
Pussel!

1 kommentar: