måndag 3 maj 2010

Baby we were born to rruuuuuuuun!

Hej hej!
Jag vet att jag är dålig på uppdatering, men det händer lite mycket nu, så jag har inte velat "jinxa" saker och ting. =)
Har skaffat mej ett jobb på espressohouse, börjar heltid från och med nästa vecka. Härligt att få leva i kaffeångorna återigen!
Dessutom fick jag reda på idag att jag gått vidare till fystesterna hos polisen, och det var väldigt skönt! Den 17e gäller det...
Annars lunkar allt på, jag har 2 grejjer kvar i skolan, en inlämningsuppgift och en lång utredning, hoppas inte jobb tar musten ur mej, för jag har högsta betyg i allt än så länge (check!!!) och det vore lite surt att ända på ett vinnande koncept nu i slutspurten.
Idag ska jag även knalla till ortopeden i malmö, för att kolla upp så mitt knä är ok. Jag tror att det ska gå bra, men man har ändå en liten klump i magen. Amputation? ;)

1 kommentar:

  1. Grattis till de nya jobbet och att det gick bra på fys-testet!
    Funderar lite på hur du ska hinna jobba heltid, har du slutat plugga?

    Köss!

    SvaraRadera