torsdag 4 mars 2010

Lumberjack song - Monthy python

Åh, man är lite sleten idag.. För andra dagen på raken har jag ätit soppa! Hur ofta gör man det?
Men hur tänker folk när man på en sittning för 100 alkoholdrickande studenter, bjuder på soppa? Inte direkt fyllemat.. Jaja, man är ju ändå gammal så det här med och "supa" är ju relativt, min bordsherre undrade hela tiden va snapsen fanns någonstans, medan jag tackade gudarna att det inte stod några småglas på bordet.
Temat för kvällen var inte helt otippat "säkerhet", och efter lite panik några timmar innan bestämde jag mig att fixa en sån här tröja:


Man ska ju inte klä ut sig till något man inte är, eller hur?

1 kommentar:

  1. Okej, nu känns det som om jag inte gör nåt annat än kommenterar i din nya blogg men jag tycker Lumberjack song är jättehärlig. I <3 Montepytton.

    SvaraRadera