onsdag 10 mars 2010

Keep the faith - Bon Jovi

Då är man ännu en gång på stadsbibliotekets café och försöker få någonting vettigt gjort. Det jag ska lyckas med till på fredag är att göra en rättsutredning på vad poliser får och inte får säga enligt lagen. Man blir fan pittögd (ursäkta uttrycket) på alla förundersökningar, lagar och förordningar. Men men, på något sätt ska man nog lyckas skrapa fram något halvt vettigt!
Har kommit in i ett stim av inte särskilt effektivt liv, dvs jag skjuter upp allt som behöver fixas och gör en sak åt gången, ska ta mig i kragen, för det håller inte i längden. Jag orkade inte ens träna förra veckan, och jag ska inte skylla på någon annan än mig själv och min egna lättja. Usch!

Idag tog jag tag i en viktig grej iaf, jag hämtade ut de 385 kronor som SJ så vänligt skickat till mig efter förseningarna under norrlandstrippen, och lämnade in en av mina cyklar för lagning! Men vad hände med SJ lixom? Tre månader senare dimper det ner ett personligt brev med en ursäkt.. Galet!

Jaja, nu ska jag dyka ner i litteraturen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar