måndag 15 mars 2010

Cobrastyle - Robyn

Vardagssaker som är smått irriterande:
  • Att måtten på risförpackningarna är så snåla.. 1 1/2 dl.. Really?
  • Att ha en barnfamilj i lägenheten ovanför
  • Känslan av att man inte orkar vända hem och hämta det man glömt, trots att det bara är 30 meter tillbaka
  • När man ser lite mynt liggande på bordet hemma, skiter i att lägga dom i plånboken och sen när man handlar inser att de mynten hade gjort att man kunde sluppit ännu fler mynt i växel.
Och våren är verkligen i luften, men ändå inte. Det är irriterande ungefär på samma sätt som när man ska resa någonstans varmt och man inte riktigt kan vänta. Man vet att det är på gång, men man får vänta liiite till.. JAG ska i alla fall ha på mig shorts så fort jag bara kan, det gäller att härda ut från början, typ som att gå i converse hela vintern, det gör tårna mer härdade =)
Apropå tår har nåt hänt med min lilltå.. Den pekar åt ett konstigt håll, ser ungefär ut som att jag brutit den, men den känns inget.

Hade lite tid över idag till att fota våren, men jag skulle tippa på 2 veckor till sen har nog fler knoppar knoppat!

1 kommentar:

  1. * såg en tjej i kjol och strumpbyxor (alltså inte leggings..)
    * 3 personer har frågat efter glass i kiosken
    * Det suger i Jennies handla-solglasögon-tarm

    Köss!

    SvaraRadera