fredag 6 augusti 2010

cravings

Denna morgon låg jag kvar i sängen och gottade mig ett bra tag. När jag var sådär riktigt sugen på frukost gick jag upp, bara för att upptäcka att jag glömt mjölken ute över natten, vilket i sin tur resulterade i ett underskott av Oboj o min kropp. Detta upplevde jag under dagen eftersom jag hade extrem huvudvärk, något jag tolkade som abstinens..

Vid en senare timme (23.40) skulle jag efter ett hårt slit på jobbet dricka mitt förtjänade glas Oboj (med mjölk som jag lånat från jobbet). Men mjölken var sur (upptäcktes för sent btw), och jag blev likaså.
Detta var INTE en dag då dryckesgudarna log åt mig!

Annars har det varit en sweeelll dag, lunchat med Rebecka och gått i nya skor, vilket har gjort mig ännu (om det nu går) schhnyggare!
Imorgon bär det av mot Båstad, bra då att jag glömt min väska på jobbet så att jag kan packa..
Jaja, man kan inte vara smartast alla dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar