måndag 19 april 2010

Snart får jag ett bryt!
Nej, det beror inte på att jag vill få reda på om jag gått vidare till fystesterna hos polisen.
Nej, det beror inte på att jag kanske har ett jobb på G och att jag väldigt gärna vill ha det.
Nej det beror inte på att jag är i sluttampen av kursen och den känns lite krånglig...
Det beror på ett fenomen som uppstått i Lund.
Dragspels-tiggarna.
KAN DOM SPELA MER ÄN EN LÅT TACK?!?!??!??!
Jag sitter hos min mamma och pluggar ibland, och det sitter alltid en person utanför Hemköp och spelar. Det är en blandning av nåt slags Gudfadern och Lisa Ekdahls "Vem vet".. Kan ni tänka er psykningen? Människan spelar, det blir paus i 10 sekunder... Sen sätter det igång igen.. *ryckningar*...
--
Annars e allt bra!

2 kommentarer:

  1. Haha! Där snackar vi ögonspasmer!

    SvaraRadera
  2. jag tycker den låten e ganska fin :)

    SvaraRadera