söndag 11 april 2010

Bulletproof - La Roux

Så, nu har denna veckan passerat..
I söndags var jag på ett uttagningsprov klockan 07.30 i Högevallsbadet i Lund och det var det jobbigaste jag gjort på länge.
I tisdags jobbade jag för karnevalen, och i torsdags hände det som man väntat på i ungefär 1 1/2 år; svenskprov och myndighetssamtal hos Polisen.
Det gick bra, och nu väntar man på att få reda på om man får lov att komma till fystesterna. Det är ca 50 personer på 1 plats. Spännande värre! =)
Efter högskoleprovet i lördags (ja, jag gjorde det av någon anledning) kom jag hem och kände mig helt tömd i själen, men det kanske inte var så konstigt..

Dock gick den dippen över efter lite klappande av Fanny, och nu är jag på banan igen! PEPP!
Idag var vi på gymmet, och jag kom över en tröskel som har funnits framför mig ett tag, och ÄNTLIGEN kunde jag öka vikterna igen. Seger!
Jaja, imorgon ska jag skicka iväg papper till högskoleutbildningar/Ky-utbildningar. Man måste ju säkra lite...

Här är lite bilder från Göteborgsvistelsen!

1 kommentar: