fredag 26 februari 2010

Bicycle Race - Queen

Hej hej!
Nu vill jag klargöra en sak. Har surfat in på min blogg via andra konstiga datorer (tror dom kallas PC), och där är typsnittet i hela sidan helt annorlunda än vad det är på min Mac.. Jag vill därför klargöra för er som tvingas titta på min konstiga hackiga smala "överskrift", att det är inte mitt fel. Det ska vara mjuka runda bokstäver! Så, nu har jag fått det ur mig...

Imorgon är det inte bara sista seriematchen för säsongen, det är även Mikas första spinningpass på ca 10 år. Nej, jag är inget fan av spinning.. Man skulle kunna påstå att jag hatar cyklar (speciellt när man inte kommer någon stans för att det är uppförsbackar), men men.. Nu ska jag i alla fall det, och jag räknar med att inte kunna gå ordentligt på söndag.
Idag kommer ingen bild, för helt ärligt, har ni tittat ut? Inte precis fotoväder.
Men imorgon ska jag bege mig till idrottshallen med kameran i högsta hugg och fånga snyggingar på bild, yeeeha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar